BENVINGUTS a l'AMPA de LA LLAUNA


Qui som

La Junta de l'Associació de Mares i Pares (AMPA) de l'Institut La Llauna us dóna la benvinguda.

Som una associació sense ànim de lucre legalment inscrita al registre d’associacions de la Generalitat i ens regim per uns Estatuts que estan a l'abast de tothom al Blog de l'AMPA.

Representem a les famílies i col·laborem amb la Direcció de l'Institut en tot allò relacionat amb l'educació de les nostres filles i fills al Centre. El nostre objectiu principal és vetllar per la qualitat educativa i el benestar de l'alumnat.

Són sòcies de l’AMPA les famílies amb un/a fill/a (o més) matriculats a l’Institut, que voluntàriament volen formar-ne part i que estan al corrent del pagament de la quota anual, que és de 28 euros per família. A
ctualment el pagament de la quota es fa juntament amb el de la matrícula.

Podeu consultar les preguntes o dubtes que tingueu a l’AMPA, al nostre correu electrònic: quinallaunadampa@gmail.com.


A més d'aquest blog, podeu seguir-nos també al nostre compte de Facebook per estar-ne informats de les nostres activitats i noticies.


Tasques de la Junta

Les tasques de la Junta es reparteixen en les següents comissions de treball:

    Socialització de llibres: L’Institut realitza la socialització a través de l’empresa Iddink , que s'encarrega de llogar els llibres a les famílies amb un estalvi important respecte del preu d'adquisició.

    Compres: A l'inici del curs repartim les agendes escolars i l'ecotó (embolcall ecològic d’entrepans que es regala a 1r. d’ESO) als alumnes del centre. També material per l’Institut.

    Obres: Seguiment amb les administracions (Ajuntament i Generalitat) de l’estat de les obres de l’edifici de l’institut.

    Extraescolars i menjador: L’aula oberta és un servei de classes de repàs impartit per ex-alumnes del centre a grups reduïts (3 alumnes). L'extraescolar d'anglès, és un servei ofert per l'empresa "Sport Dirigit". El Menjador, es dóna servei a les instal·lacions de l'escola Progrés.

    Blog i Facebook de l'AMPA: Publicació de notícies d’interès per a les famílies de l’Institut.


    Correu de l'AMPA i comunicació: La bústia del correu de l’AMPA és el mitjà dirigit a les famílies per a poder adreçar-se directament a la Junta de l'AMPA. La Junta envia comunicacions a les famílies via correu electrònic.

    Entitats culturals: Som socis de FAMPAS Badalona i de Fapac, i assistim a les seves reunions.

    Formació de mares i pares: Anualment gestionem tres xerrades o cursets de formació dirigides a mares i pares. Son finançades per l’Ajuntament i estan obertes a tota la ciutat.

    Festes: L’AMPA col·labora amb les festes de fi de curs de quart d’ESO i de segon de Batxillerat, amb aportacions econòmiques, i aquest any per primer cop ha organitzat i finançat una activitat en favor de La Marató de TV3.
    Delegats de classe: A l'inici del curs escolar es demana una persona voluntària entre les mares i pares de cada classe per a ser Delegada. La seva missió principal és fer de pont entre la classe i la Junta en les qüestions d'interès general.


 Per què participar a l'AMPA?

Perquè quan les famílies prenen part en les activitats del centre i de la comunitat educativa, l’alumnat va més a gust a l’Institut. Participar significa vetllar per la qualitat de l'educació de filles i fills.

Perquè podràs compartir inquietuds i propostes amb altres pares i mares i ajudar-vos mútuament, i conèixer i entendre com funciona l'Institut, el sistema educatiu i la comunitat educativa.

Perquè l'adolescència és una etapa on la família hi té molt a fer, a tots els nivells, i des de l'AMPA també en podeu prendre  part.

A la Junta de l’AMPA sempre ens cal ajuda, i sempre serà benvinguda de qui ens la vulgui oferir.
Animeu-vos a formar-ne part!!!

                 GRÀCIES PEL VOSTRE INTERÈS!