BENVINGUTS a l'AMPA de LA LLAUNA
Qui som
La Junta de l'Associació de Mares i Pares (AMPA) de l'Institut La Llauna us dóna la benvinguda.
Som una associació sense ànim de lucre legalment inscrita al registre d’associacions de la Generalitat i ens regim per uns Estatuts que estan a l'abast de tothom al Blog de l'AMPA.
Representem a les famílies i col·laborem amb la Direcció de l'Institut en tot allò relacionat amb l'educació de les nostres filles i fills al Centre. El nostre objectiu principal és vetllar per la qualitat educativa i el benestar de l'alumnat.
Són sòcies de l’AMPA les famílies amb un/a fill/a (o més) matriculats a l’Institut, que voluntàriament volen formar-ne part i que estan al corrent del pagament de la quota anual, que és de 28 euros per família. Actualment el pagament de la quota es fa juntament amb el de la matrícula.
Podeu consultar les preguntes o dubtes que tingueu a l’AMPA, al nostre correu electrònic: quinallaunadampa@gmail.com.
A més d'aquest blog, podeu seguir-nos també al nostre compte de Facebook per estar-ne informats de les nostres activitats i noticies.
Tasques de la Junta
Les tasques de la Junta es reparteixen en les següents comissions de treball:
Socialització de llibres: L’Institut realitza la socialització a través de l’empresa Iddink , que s'encarrega de llogar els llibres a les famílies amb un estalvi important respecte del preu d'adquisició.
Compres: A l'inici del curs repartim les agendes escolars i l'ecotó (embolcall ecològic d’entrepans que es regala a 1r. d’ESO) als alumnes del centre. També material per l’Institut.
Obres: Seguiment amb les administracions (Ajuntament i Generalitat) de l’estat de les obres de l’edifici de l’institut.
Extraescolars i menjador: L’aula oberta és un servei de classes de repàs impartit per ex-alumnes del centre a grups reduïts (3 alumnes). L'extraescolar d'anglès, és un servei ofert per l'empresa "Sport Dirigit". El Menjador, es dóna servei a les instal·lacions de l'escola Progrés.
Blog i Facebook de l'AMPA: Publicació de notícies d’interès per a les famílies de l’Institut.
Correu de l'AMPA i comunicació: La bústia del correu de l’AMPA és el mitjà dirigit a les famílies per a poder adreçar-se directament a la Junta de l'AMPA. La Junta envia comunicacions a les famílies via correu electrònic.
Entitats culturals: Som socis de FAMPAS Badalona i de Fapac, i assistim a les seves reunions.
Formació de mares i pares: Anualment gestionem tres xerrades o cursets de formació dirigides a mares i pares. Son finançades per l’Ajuntament i estan obertes a tota la ciutat.
Festes: L’AMPA col·labora amb les festes de fi de curs de quart d’ESO i de segon de Batxillerat, amb aportacions econòmiques, i aquest any per primer cop ha organitzat i finançat una activitat en favor de La Marató de TV3.
Delegats de classe: A l'inici del curs escolar es demana una persona voluntària entre les mares i pares de cada classe per a ser Delegada. La seva missió principal és fer de pont entre la classe i la Junta en les qüestions d'interès general.
Per què participar a l'AMPA?
Perquè quan les famílies prenen part en les activitats del centre i de la comunitat educativa, l’alumnat va més a gust a l’Institut. Participar significa vetllar per la qualitat de l'educació de filles i fills.
Perquè podràs compartir inquietuds i propostes amb altres pares i mares i ajudar-vos mútuament, i conèixer i entendre com funciona l'Institut, el sistema educatiu i la comunitat educativa.
Perquè l'adolescència és una etapa on la família hi té molt a fer, a tots els nivells, i des de l'AMPA també en podeu prendre part.
A la Junta de l’AMPA sempre ens cal ajuda, i sempre serà benvinguda de qui ens la vulgui oferir.
Animeu-vos a formar-ne part!!!
GRÀCIES PEL VOSTRE INTERÈS!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)